ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

ΓΙΑ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΜΒΙΣΒΗΤΟΥΝ ΤΙ ? ΡΕ ΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ { ΕΝΩΣΟΥΣ }

ΓΙΑ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΜΒΙΣΒΗΤΟΥΝ ΤΙ ? ΡΕ ΤΑ       ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ      

 { ΕΝΩΣΟΥΣ }
Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΑΜΒΙΣΒΗΤΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 100 ΗΧΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΤΟΥΣ Προς τους συνέλληνες μου τα αδέλφια μου τους πολεμιστές μου αλλά και προς μερικούς πλανεμένος Θα έλεγα που παρά φράζουν τα λόγια μου δεν πρέπει συνέλληνες να παραφράζοντας τα λόγια μου ούτε τις σταθερές που έχω βάλει αυτό είναι μία δικαιολογία για να δικαιολογήσετε Είτε αυτό που θα κάνετε Είτε αυτό που έχετε κάνει να εξηγήσουμε λοιπόν ότι βλέπω μία ανάρτηση αμφισβήτησαν τους πάντες ζητήστε αποδείξεις για τα πάντα εσείς αμφισβήτηστε ακόμα και εμένα Ναι ρε συνέλληνες αν κανο κατι αλλο από το αρχικό καταστατικό από το σκοπό το στόχο που έχω στησεί τον έχω γράψει τον έχω επικυρώσει τον έχω εκτελέσει και είναι ο ίδιος σε όλη την Ελλάδα Να τον εκτελέσουν για όλη την ελευθέρωση της μητέρας των μητέρων και για όλους τους Έλληνες Εάν με δείτε και φύγω από τη θέση μου Να αμφισβητήσετε τώρα τι ακριβώς αμφισβητείς έχω γράψει εκατόν τόσα ηχητικά και θα συνεχίσω να γράψω για να καταλάβεις για να ξαναγυρίσεις στο σωστό σου λέω όλα τα ηχητικά να τρέξεις σε διαδικασία για την απελευθέρωση να ανοίξετε γραφεία να κάνετε τα εξώδικα όλα να ενημερώσετε τον κόσμο να πάρετε την Ελλάδα και την απελευθέρωση να σκοτώσουμε να τσακισουμε κάθε άδικο και να συστρατευτείτε νά ενωθείτε όλοι μαζί σε αυτό το τεραστιο στοχο την απελευθερωση μας Λεω σε όλα τα ηχητικά να ξεκαθαρίσουμε μία προδοσία απο αυτα τα κοπροσκύλα Και που εύκολα πήγατε τώρα είναι μερικοί συνεργάτες που παραφράζουν τα λόγια μου Ωραία βλέπεις από τα ηχητικά κάτι απέναντι στην ένωση σου Και να ξεκαθαρίσω μία προδοσία πρώ των ποιλών που Σας πήραν τα μυαλά και που εύκολα πήγατε τώρα είναι μερικοί συνεργάτες που παραβιάζουν και τα λόγια μου Ωραία βλέπεις από τα ηχητικά κάτι απέναντι στην ένωση σου κάτι απέναντι στα γραφεία σου κάτι απέναντι στην ανέλιξη σου αλλά και στη δράση σου τότε τι στο διάολο να αμφισβητήσεις λέει κάποιος να μην πω το όνομά του πράττω έτσι ακριβώς όπως με δίδαξε Ο Αρτέμης και άλλοι που θα το υιοθετήσουν Καλά ρε παιδιά εάν κρατάτε ότι σας έχω διδάξει κι αν το είχατε κατανόηση Δεν θα επιτρέπαται σε αυτά τα προδοτωσκυλά και σε αυτά τα γελοία υποκείμενα να σας λένε όλες τις βλακίες όλες τις Προδοσίες όλες τις ηλιθιότητες χωρίς αποδείξεις σου λέγανε ότι έχω πεθάνει του ζήτησε μία απόδειξη Δεν τους ζήτησε σου είπανε αυτά τα προδοτωσκύλα ότι ο φορέας σου δεν είναι νόμιμος του ζήτησε την απόδειξη έψαξες σου είπαν ότι πρέπει να σταματήσουνε δεν γίνονται αιτήσεις και ότι Επίσης οι καινούργιες αιτησεις που έρχονται συνέλληνες Να ενταχθούν στον αγώνα η σφολιάτα ο Μίμης και όλα αυτά τα καθάρματα δεν έδιναν καταστατικό και τους λέω δεν το είδες Αυτό θες κι άλλη απόδειξη βλέπεις λοιπόν ότι ένα αρχείο που κρατουσε η χοντρή σφολιάτα και οι προδότες η γραμματέας μου που εγώ την έβαλα να είναι μαζί με την αυλή της και μία παρεούλα μικρή ηλιθίων όπου πήραν το αρχείο και το κρατουσαν η γραμματέας και η σύμβουλος ήταν υπεύθυνη για το αρχείο Έτσι λοιπόν πήγαν στην αυλή της το έχουν όλοι μαζί και τώρα κάνουν τη μεγάλη προδοσία να κρατάνε το αρχείο και να κάνουνε κι ότι γελοιότητα προδοτική του καθεστώτος ούτε αυτές οι αποδείξεις σου κάνουν της {ζήτησες} σου είπανε ότι η κεντρική δεν είναι νόμιμη απόδειξη του ζήτησες τη απόδειξη έχεις λοιπόν για αυτό που λένε δεν ζήτησες καμία απόδειξη είδες τελικά που Δεν έμαθες τίποτα από αυτά που σου λεγα να δεις όλη την παπαρία σου Συνεχίζεις και λες και αμφισβητεις εμένα σε ποιο ηχητικό λέει να σταματήσει την ένωση σου Με ποιο σκεπτικό Σου λέει να πειράξει είπα ποτέ να αλλάξεις καταστατικό για να το τρυπήσουν το καταστατικό Για πες μου λοιπόν τι ακριβώς έμαθες από όλα αυτά που σε έμαθα που βγαίνεις επίσημα και λες να αμφισβητήσουμε ακόμα και τον Αρτέμη Σωρρα αν ο σωρρας πει σταμάτηστε τα εξωδικα της απελευθέρωση και γύριστε σπίτια σας ναι να τον ανφισβητησετε του Ζητησες αποδειξεις και να το αμφήσβητησει Ούτε αυτό δεν εκάνες τόσο καιρό Αυτοι Δεν σας είπαν να μην κάνουν τα εξώδικα και σταματάνε τα εξώδικα και σταμάτησαν τα εξώδικα αλλα το εξώδικο είναι η αποπληρωμή σας αυτοι δεν το κάνουν αυτοι δεν οργανώνουν εκεί μέσα όλοι μαζί με κάποιους συνεργάτες πλανεμένους βλαμμένους όπως θες πάρτο να δημιουργήσουν ένα κόμμα και οργανώνουν μία μεγάλη συμμορία εκεί μέσα Πες μου ρε φίλε μου λες είναι δυνατόν να μην του ζητάς καμία απόδειξη όλα αυτά που λένε οτι ο Σώρρας δεν βγαίνεις ουτε σε 100 χρόνια είναι σε πρεσβεία είναι με χάπια λενε Οτι Τα ηχητικά είναι ψεύτικα τι γελοιότητα και δολιότητα έχω ακούσει Τελικά έχω ακούσει και άλλα πράγματα έχω ακούσει ότι ο φορεας δεν είναι νόμιμος λεει γιατί δεν έχουμε Πρόεδρο Άμα δεν γίνει Συμβούλιο Ομως έχω ακούσει ότι η Γελοιότητα Βλάχικη Γυφτικη χαζαρικη από αυτά τα περιττώματα που τα έχετε δίπλα σας που εγώ τα έδιωξα και εσείς τα Λιβανιζετε ρε συνελληνιδα μου και συνελληνα μου 


ΓΙΑ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΜΒΙΣΒΗΤΟΥΝ ΤΙ ? ΡΕ ΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ { ΕΝΩΣΟΥΣ }

=========================================================================
ΤΑ BLOG ΠΟΥ ΑΝΑΡΤΗ Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ Ling
ΚΛΙΚ



=========================================================================
INVOCATION OF POSEIDON 
=========================================================================
 ARTEMIS SORRAS ALL CITIZENS HUMANS ON THE PLANET MUST INFORM GOVERNMENTS ON WORLD TRUST FUNDS NOW

   
ARTEMIS SORRAS ALL CITIZENS HUMANS ON THE PLANET MUST INFORM GOVERNMENTS ON WORLD TRUST FUNDS NOW 

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΤΑΜΕΙΟ Ο ΜΕΤΟΧΑΡΑΚΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΠΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΤΑΜΕΙΟ-ΚΑΤΑΠΙΣΤΕΥΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΤΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ !!! Η ORIEND BANK

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ, ΟΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ
Ο ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΝΑ ΤΙΣ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ, Η ΝΟΜΙΚΗ
ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΝΕΑ ΧΡΥΣΗ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.











Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΣΥ ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΙ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ Ε.ΣΥ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΑΔΙΚΟ ΠΟΥ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ







Ε.ΣΥ ΑΙΓΑΛΕΩ

ΤΗΛ : 2114003947

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 18:00 ΜΕ 21:00

FACEBOOK Αιγαλεω Εσυ-Αιγαλεω

TWITTER ESY_AIGALEO

BLOGGER E.SY.AIGALEO

YOYTUBE ESY.AIGALEO

WEB RADIO  ΑΘΗΝΑ13  ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ Ε.ΣΥ ΑΙΓΑΛΕΩ

ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ  ΑΘΗΝΑ13

 TWITCH TV ESY_AIGALEO

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΥΡΗΞΙΣ

ΓΡΑΦΕΙΑ Ε.ΣΥ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΝΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ 

 ΣΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ 

 ΕΚΠΡΟΣΩΠΙΣΗΣ 

ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ 

<<ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ>>


RadioAthina1312345

https://athina13.radiostream123.com/





 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια